شرایط و ضوابط سایت تویوتا نوری

 

استفاده از فروشگاه اینترنتی تویوتا نوری به معنی توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

ضوابط و قوانین فروشگاه مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است.
اطلاعات مشتری نزد فروشگاه محفوظ است. مشتری نیز باید در حفظ محرمانگی اطلاعات خود کوشا باشد چرا که مسئولیت سوءاستفاده از حساب کاربری وی برعهده خود مشتری می باشد و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این مورد نمی‌پذیرد.
کلیه اطلاع رسانی ها و ایمیل های ارسالی از جانب فروشگاه تنها با شماره و پست الکترونیک مندرج در سایت بوده و هرگونه پیام تحت عنوان فروشگاه از طریق شماره پیامک و پست الکترونیک فروشگاه، فاقد اعتبار بوده و فروشگاه هیچ نوع مسئولیتی را در این زمینه قبول نمی‌ کند.

 

مراحل خرید:

بعد از خرید از سایت پرسنل مجموعه برای هماهنگی با شما تماس می گیرند. چنانچه در هنگام خرید با مشکلی رو به رو شدید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و مشکلات خود را مطرح فرمایید.
ساعات کاری مجموعه ی تویوتا نوری همه روزه به جز ایام تعطیل از شنبه تا چهارشنبه ساعت  9 صبح الی 6 بعد از ظهر و در روزهای پنجشنبه از ساعت 9 صبح الی 2 بعد از ظهر می باشد.
مجموعه ی تویوتا نوری همواره در تلاش است که قیمتها و موجودی اجناس را به روز نگه دارد. اما در صورت افزایش قیمت و به روز نبودن قیمتهای سایت و یا درج قیمت اشتباه ، بعد از خرید از سایت مابه التفاوت قیمت از مشتری دریافت می شود.
در صورت اتمام موجودی کالای خریداری شده، با مشتری تماس گرفته می شود و برای سفارش کالا و یا مرجوع نمودن هزینه ی پرداخت شده، با مشتری هماهنگ می شود.
با توجه به اینکه در حال درج کالاهای جدید می باشیم، در صورتی که کالای مورد نظر خود را در سایت مشاهده نکردید  با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید  تا از موجودی و قیمت کالا مطلع شوید. در صورت موجود نبودن کالا در انبار، می توانید کالای خود را سفارش دهید.

 

برای مرجوع کردن کالا مراحل زیر را انجام دهید.

با مجموعه فروشگاه نوری تماس گرفته وعلت تصمیم خود برای بازگشت و یا تعویض کالا را بیان کنید.
محصولات باید در بسته بندی اصلی و دارای برچسب بازگشت داده شوند.
محصولات باید پلمپ شده در شکل اولیه و بدون وجود هیچ گونه خراش و آسیب بازگردانده شوند.
محصولات شامل تخفیف غیرقابل بازگشت بوده و در زمره محصولات فروش قطعی قرار دارند.

 

شرایط حمل و نقل:

سفارشات انجام شده در شهر مشهد با پیک ودر شهرهای دیگر با تیپاکس ارسال می شود و برای ارسال کالاهای بزرگ با مشتری هماهنگ می شود. هزینه ارسال بر عهده مشتری می باشد. بعد از تحویل کالا به تیپاکس، تویوتا نوری در فرایند و زمان ارسال کالا کنترلی ندارد. سفارشاتی که تا قبل از ساعت 2 بعد از ظهر ثبت شده باشند در همان روز ارسال می شوند و سفارشاتی که بعد از 2 بعد از ظهر ثبت شوند روز بعد ارسال خواهند شد. (روزهای تعطیل رسمی محاسبه نخواهد شد.)
برای هر محموله یک شماره رهگیری توسط تیپاکس صادر می گردد که این شماره برای شما پیامک و ایمیل می شود. شما می توانید برای رهگیری محموله های خود از سایت  تیپاکس استفاده نمائید و یا با شماره تلفن 8457 تماس حاصل فرمایید.
سفارشات به آدرس ثبت شده در سایت ارسال می شوند . در صورتی که میخواهید سفارش شما به آدرس دیگر ارسال شود، در هنگام خرید تیک گزینه حمل و نقل به یک آدرس متفاوت را بزنید و آدرس مورد نظر را درج نمایید.
در وارد نمودن مشخصات و اطلاعات خود دقت فرمایید و در صورت بروز اشتباه با مجموعه تماس بگیرید تا اطلاعات شما قبل از تحویل کالا به تیپاکس ویرایش شود. مشخصات و نشانی شما بر روی کلیه مرسوله ها درج خواهد شد و تغییر نشانی پس از تحویل محموله به تیپاکس به هیچ وجه قابل تغییر نمی باشد.