ثبت نام در بخش همکاری در فروش سایت تویوتا نوری به منزله پذیرفتن شرایط و قوانین سایت می باشد.

  • همکاران باید به منظور دریافت درآمد و یا وجوه خود، مشخصات کامل خود شامل نام، نام خانوادگی را مطابق با اسناد معتبرهویتی ، شماره تماس و اطلاعات کامل حساب بانکی خود را در قسمت حساب کاربری خود وارد نمایند چرا که تمامی مکاتبات، پاسخ‌ ها و واریزهای شرکت از طریق آن ها صورت می‌گیرد.

تمام اطلاعات همکاران فروش نزد تویوتا نوری محفوظ می باشد.

  • وبسایت، نرم افزار و شبکه های اجتماعی کاربران باید مطابق با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد. و از قرار دادن لینک همکاری در فروش در برنامه و سایت های غیراخلاقی خودداری شود.
  • شماره کارت بانکی باید به نام خود بازاریاب باشد، در غیر این صورت پرداختی صورت نمی گیرد.
  • همکاران باید از اطلاعات خود شامل لینک و نام کاربری و رمز عبور خود محافظت کنند و در اختیار دیگران قرار ندهند.

در صورت اطلاع همکار از هرگونه استفاده غیر مجاز از نام کاربری و رمز عبور، همکار متعهد است در اسرع وقت تویوتا نوری را مطلع نموده و نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نماید. در هر حال مسئولیت های قانونی ناشی از این امر بر عهده همکار می باشد.

  • تویوتا نوری حق تغییر شرایط این قرارداد را داشته و این تغییرات و همچنین اطلاعیه ها و ابلاغیه ها در سامانه همکاری در فروش و وبسایت تویوتا نوری اعلام می شوند که به منزله ی ابلاغ به همکاران می باشد. همکاران متعهد هستند اطلاعیه ها را هر چند وقت یکبار با دقت مطالعه نموده و طبق آن عمل نمایند.
  • همکاران متعهد هستند این اطمینان را حاصل نمایند که در اطلاعات و محتواهایی که در منظر عموم قرار می دهند، شبهه ی ارتباطی جز همکاری در سامانه همکاری در فروش (از جمله مشارکت، نمایندگی و غیره) را ایجاد ننمایند. در غیر این صورت مسئول جبران هرگونه خسارتی هستند.
  • در صورت تخلف و نقض قوانین سایت، تویوتا نوری می تواند حساب کاربری فرد متخلف را بدون اطلاع قبلی مسدود نماید .

 نحوه ی درآمد زایی

پرداخت ها فقط برای تراکنش هایی ارسال می شود که با موفقیت انجام شده باشد. تراکنش‌هایی که منجر به بازپرداخت می‌شوند، پرداخت نمی‌شوند.

در صورت انجام خرید با لینک بازاریاب، پورسانت به صورت خودکار در پنل بازرایاب ثبت می شود.

تسویه حساب در آخر ماه صورت می گیرد. حداقل مبلغ برای تسویه حساب 100 هزار تومان می باشد.